diumenge, 18 de desembre del 2022

Avui la meva gent en fa festa

 

Avui la meva gent en fa festa

per guarir-me,

Tinc el cor trencat,

i jo vull pensar

que de tant estimar,

i ara els altres m'estimen

per poder-me guarir.

Et miro als ulls

i te'n culpo dels meus mals,

però les veus, mig entre somriures

em parlen de la paciència

 i de l'estima, del temps

que n'has volgut tenir cura.

Tinc el cor trencat

i un enginy l'acompanya,

i es mou amb ell.

Tinc el cor trencat,

ferit i apedaçat

 amb tu al meu costat,

 

Se m'ha  trencat

quelcom dins del cap,

volant a l'hospital,

hi he conviscut

amb fades i mags,

i amb una ombra

que hi era en tot estat.

Parlo, escric, passejo,

estimo i escolto els amics parlar

tot en menys d'un any,.

 

Avui la meva gent en fa festa

per guarir-me,

Tinc el cor trencat,

i jo vull pensar

que de tant estimar,

 

Però tu que no em coneixes,

que potser m'has llegit,

que segur no saps qui sóc,

dones part del temps

i d'alguns diners

per gent que com jo, tenim

el cor trencat,

i ho dons per què podem

seguir estimant.

 

Tu a qui no conec,

reps dels qui com jo tenim el cor trencat

pastilles de goig i amor,

et cauen estels als peus

que et somriuen i et desitgen felicitat,

 

Jo que tinc el cor trencat,

et regal el meu somriure sincer

i cercaré paraules dolces

on l'amor sigui el sucre llustrat

per endolcir l'endemà.

Per acabar els mots

un segell universal

de set lletres i un accent:

Gràcies.