dimecres, 3 de maig del 2017

Si el meu temps fos un altre



Si el meu temps fos un altre,
no t’hagués conegut,
i ara no escriuria
aquests versos per a tu.
Si la nostra parla fos una altra
no ens entendríem
i no podries llegir
el que escric per tu.
Si no haguéssim estat
en aquell lloc,
no ens hauríem conegut
i jo no fos ferit d’amor.
Si no n’hagués estat de tu,
no hauria lluitat
per que fossis
la companya de ma vida.
Si no hagués estat per tot això,
la meva vida faria pena.
Si no hagués estat per tot això
la meva vida no seria teva.
Si no hagués estat per tot això
quin cant aixecaria al cel?
De quin gust seria l’amargor trista
del meu cor?
Si no fossis amb mi,
que seria de ma vida?

1 comentari:

M. Roser ha dit...

Preciós, tot està al seu lloc i en el seu temps, tal com cal i això ens dona felicitat.
Ja he vist el poem que em vas posar al blog, més gràcies.
Bon vespre.